Juliet Gretterwood elátkozott festménye 1. Fejezet

1. Fejezet
Ház az erdő mélyén
„Mielőtt szembenézel a gonosszal, előtte el kell pusztítanod a saját démonjaid.”

És most jöjjön egy kis reklám….

CSÖRRR

-          Halló? Oh, te vagy az Kazuya? Igen, úton vagyok. Még egy óra és odaérek. Sajnos útlezárás miatt kénytelen vagyok kerülni egyet. De átvágok az erdőn és mári-
-          ……
-          Nem és nem! Ezerszer elmondtam már, hogy nem akarok semmiféle bulit! Nincs semmi, amit ünnepelnem kéne!
-          2 hét múlva 30 leszel. Még most kell kiélvezned a fiatalságodból azt, ami még maradt. Nehéz időn vagy keresztül, de ideje lenne túllépned rajta! Még mindig nálad van a gyűrű, nem igaz? Arról volt szó, hogy elfelejted őt. Újítsd be egy új csajt, vagy kettőt.
-          Nem az a típus vagyok, aki leissza magát és kefél azzal a nővel, akinek a legnagyobb a melle. Bocs…
-          Nocsak ki beszél, az úriember. A hűséges és lojális…. ezért lettél padlóra ejtve! Mi bajod lehet abból, hogy egy kicsit ÉLSZ?!
-          …..
-          Ruka, ott vagy még? Nézd, nem akartalak megbántani, de ez az igazság. Túlságosan földhözragadt vagy. Mit árthat neked egy kis változatosság? Annyi jó nő van a városban! Randizz! Lassan fél éve játszod a magányos farkast.
-          Még most sem hiszem el, hogy pont te vagy az kettőnk közül, aki boldog házasságban él és mégis ilyen tippeket ad.
-          Na figyu. Ma este lesz egy kis parti a Terra Blues-ben. Lesznek csajok, jó zene, hangulat. Nem olyan gázos, mint a mi tavalyi céges bulink, hehehe.
-          Én… - Ruka csak egy mélyet sóhajtott, nem is figyelt arra, amit Kazuya mondott. Egy pillanatra a kesztyűtartó felé nézett, majd hirtelen – A FRANC!!!
FÉÉÉÉÉK
Ruka autója elé egy hatalmas szarvas vágtatott ki, amit kis híján a férfi elütött. Miközben próbálta kikerülni az állatot, a kocsi kifordult az út szélére és lecsúszott egy mély gödörbe. Ruka előrecsapódott és nekiütközött a kormánynak.
PUFF
-          Uff… azt a büdös. De jó, hogy ez a vacak légzsák működött. – Ruka a telefonja felé nyúlt. – Nem tört el, huh… De nincs térerő. Várjunk csak, mi ez a kopogó hang? – kinézett az ablakon – Eső. Szupi, már csak ez hiányzott az életemből, köszönöm Uram! -Ruka kicsatolta az övét, lassan felült, érezte, hogy zúg a feje, de vért nem látott, ez megnyugtatta, egy pillanatra. – H...hol vagyok, ez még mindig az erdő, ugye? – lassan hátradőlt – ez nem az én napom… megvárom míg eláll, nem tudom egyedül kihúzni a kocsit a sáros gödörb-
-          Jó napot, uram!
-          AZ ISTENIT!!!! – Ruka hátravágódott a rémülettől. A kocsi ablakából ugyanis egy sötét, öreg alak nézett vissza rá.
-          Elnézést, hogy megijesztettem, de halottam egy hatalmas csattanást. Nem valami barátságos az idő. Mi lenne, ha inkább egy kellemesebb helyen vészelné át a vihart? Ez az eső még csak a kezdet. Egész napra vihar várható.
-          Az időjárás jelentés szerint mára napsütés volt a terv. De lassan a médiában sem lehet hinni.
-          Csak az Úrban higgy, fiam. Jőj, itt élek nem messze az erdő mélyén.
-          Egyedül?
-          Nem, nem egyedül. A feleségemmel. De ő nagyon beteg. Egész nap pihennie kell.
-          Sajnálom, ha esetleg tudok segíteni, akkor…
-          Rajta már csak az Úr szeretete segíthet.
Ruka úgy érezte, valami baj van ezzel a családdal. De nem volt más választása, követte az idős urat.  csak nem ragad baltát és csapja le a fejem - gondolta
-          Minden rendben?
-          Igen…csak a fejem… kicsit bevertem, mikor az a szarvas kiugrott elém.
-          Ne aggódjon, majd én gondoskodom magáról. Oh, mielőtt elfelejtem, a nevem Edward.
-          Ruka, Ruka Muro. – egy pillanatra elnémult- talán nem kellett volna megmondanom az igazi nevem, mi van, ha tényleg forral valamit? Te jó ég, ez az ember olyan öreg, hogy menni is alig bír, mit árthat nekem?
-          Itt is volnánk, az én kis otthonomban.
Edward bevezette Ruka-t a lakásba. Az épület dohos volt, erős festék és ammóniaszag árasztotta el a helységet.
-          Üljön le és helyezze magát kényelembe. Addig én főzök egy teát. Sajnos alkohollal nem tudom megkínálni. Tudom most egy pohár vodkának vagy whiskynek jobban örülne.  Az én házam a magáé is, de szeretném figyelmeztetni, bárhová mehet, kivéve a második emeleten az utolsó szobába. Ez nagyon fontos! Megértette?
Ruka szemei kikerekedtek – tudtam én, hogy van itt valami csapda… mibe keveredtem? – nem tehetett mást, bólogatott.
Edward lassan kiment a szobából, Ruka pedig úgy érezte, nincs egyedül.
- Talán a beteg felesége van abban a szobában? Ez tűnik logikusnak. – percekig csak magában motyogott, és ahogy telt az idő a fiatalember észrevette, hogy már majdnem egy óra is elmúlt Edward távozása óta. – Hol van ennyi ideig? Talán jobb lenne, ha utánanéznék. Még az hiányzik nekem, hogy meghaljon itt nekem egy ember.
Ruka lassan felállt a székből és megindult az emelet felé.

Megjegyzések